Help mijn game code werkt niet!

Lukt het je niet om de gift kaart of game code in te wisselen? Heb je de stappen op deze pagina gevolgd: https://www.gamecodediscount.nl/faq/hoe-activeer-ik-mijn-code.html? Dan is het slim om wat veelvoorkomende problemen uit te sluiten. We hebben hieronder een lijstje voor je gemaakt:

  1. Let erop dat je de code inwisselt bij het juiste platform. Het platform vindt je terug in de e-mail. Een code werkt maar éénmalig en op één platform.
  2. Let er goed op dat je de code correct typt en dan in het bijzonder de O / 0, de B / 8 en de S / 5.
  3. Verzeker jezelf ervan dat je account matcht met het land van de kaart, zo werkt een Belgische PlayStation kaart alleen op een Belgisch account
  4. Check of er geen storing is op het platform waarop je de game kaart wil inwisselen

Blijf je problemen hebben, nadat je al deze stappen hebt doorlopen? Stuur ons dan een screenshot van de fout en het ordernummer. We gaan dan ons best doen om je te helpen!